تبلیغات
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین )مطالعه موردی: شعب کیش(
مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf صفحات 8 چکیده یکی از مهمترین تحولاتی که در زمینه بهبود عملکرد در دهه آخر قرن بیستم به وقوع پیوست، موضوع رضایت مشتری به عنوان یکيی -از ابعاد و الزامات اصلی سیستمهای مدیریتی در سازمانها و بنگاههای اقتصادی به ویژه بانکها بود. در این راستا، مدیریت ارتباط با مشتری یکاستراتژی راهبردی است که در جهت بقای سازمان، حفظ سودآوری بنگاه خدماتی، تجاری و کسب و کارها صورت گرفت. با توجه به اهمیيت ایينمساله، در پژوهش حاضر به بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با ...
ui.ac.ir
ریاست واحد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس
دانشکده مدیریت
مقالات مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی - آپارتمان ، به ...
پایان نامه های دانلودی رشته مدیریت – قسمت دوم (141 پایان ...
تحصیلات - rtis2.ut.ac.ir
www.ui.ac.ir
پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و سیستم مدیریت ...
عنوان موضوع : بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام ...
مدیریت,مدیریت بازرگانی,مدیریت صنعتی, مدیریت اجرائی ...
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .